نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4269
-
الف
+

اولین تصاویر از بزرگترین پروژه تلویزیونی ایران

اولین تصاویر از بزرگترین پروژه تلویزیونی ایران به کارگردانی «داوود میرباقری» و تهیه‌کنندگی «حسین طاهری» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، اولین تصاویر از سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» و تهیه‌کنندگی «حسین طاهری» منتشر شد.

عوامل ساخت این سریال این روزها مصروف فلم برداری بخش بیزانس سریال «سلمان فارسی» هستند؛ در این بخش از سریال اعراب لخمی و سپاهیان روم رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

این بخش پیچیدگی‌های خاصی دارد و به واسطه رویارویی اعراب با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده می‌شود.

گفته می شود احتمالا تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» تا عید نوروز 1399 در جزیره قشم ادامه داشته باشد و به طور کلی این سریال تا حدود 5 سال آینده برای نشر از تلویزیون ایران آماده شود.

بر این اساس عوامل سریال، در سال ۹۹ راهی ترکیه می‌شوند؛ البته کرمان، خراسان، بخشی از تهران و قم هم از جمله لوکیشن‌های قطعی این سریال هستند.

«فرهاد اصلانی» نقش یک را در سریال «سلمان فارسی» بر عهده دارد و همچنین «علی دهکردی» و «محمدرضا هدایتی» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه تصاویر منتشر شده از این سریال را مشاهده می کنید:

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری همانند سریال «مختارنامه» یکی از بزرگترین پروژه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در بخش فرهنگ است که سال‌ها برای ساخت آن تلاش شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر